Thursday, June 18, 2009

- Ya Allah -

Ya Allah,
Aku bingung tuk berfikir.Aku takut untuk menghadapi semua ini.Terlalu berat aku rasakan bebanan yang kutanggung ini.Langkah ini masih jauh.Tak pernah terhenti biarpun sedetik.Namun penghujungnya itu terlalu jauh sehinggakan aku sendiri tidak pasti samada aku ini sanggup atau tidak untuk meredahi semua ini.Rintangannya terlalu banyak.Aku risau aku tak mampu lagi untuk meneruskannya.Apakah memang ditakdirkan untuk aku mengakhiri segala yang bermula?Aku tak tahu sampai bila aku mampu untuk terus bertahan.Berikanku secebis kesabaran tuk aku menghadapi segalanya,kerna aku bimbang aku akan hilang arah.Aku takut segala harapan itu hancur kerna aku.Sesudah aku yang mulakan langkah ini,berikanlah aku petunjuk untuk aku melangkah lagi dengan sinarMu.Hanya padaMu aku mohon segalanya.Amin..

1 comment:

HafiesNyms92 said...

papa pun, jngan giv up jerw...